poniedziałek, 4 lutego 2013

Życie komisarza Ryby

Hejka nazywa się komisarz Ryba !!!! 


Narodziłem się w roku pańskim w 1410 na dnie jeziora Bajkał. Byłem synem drwala i kelnerki. 
 10 lat po moich narodzinach przeprowadziłem się do Irkucka . Tam też skończyłem w roku 1420 uniwersytet irkucki na wydziale elektro-mechanik fizyki kwantowej z elementami chemii subatomowej. Lecz po studiach nie było dla mnie pracy. Byłem zmuszony do układania podłogi w domach bogatych Rosjan. Traktowano mnie jak pospolitego buraka i chama z Irkucka. Nie wytrzymałem tego napięcia , uciekłem na wojnę. Grunwald ocalony , lecz bitwy husuckie były moją nadzieją na lepsze życie. Wraz z moimi ziomkami i towarzyszami broni , ruszyliśmy na krucjaty.   Bitwa pod Kutną Horą , nalezała do najbardziej krwawych z moim udziałem. Po tej bitwie zostałem oznaczony orderem  virtuti militari ....



                                                     C.D.N.


1 komentarz: